Een dag voor vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Saskia Harkema - WaarBenJij.nu Een dag voor vertrek - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Saskia Harkema - WaarBenJij.nu

Een dag voor vertrek

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

15 Maart 2014 | Nederland, Utrecht

Mijn koffer is bijna gepakt, alle papieren die ik nodig heb zijn uitgeprint - klaar voor de reis naar Turkije. Als alles goed gaat ben ik morgen om 19.05 op mijn plek van bestemming. Martina staat mij daar dan op te wachten. Zij coördineert de Winter University vanuit SPARK. Mijn collega professor komt uit een andere plaats in Turkije - Hassan heet hij. Hij komt oorspronkelijk uit Aleppo en is gevlucht nadat zijn huis gebombardeerd is. Hij probeert nu weer een bestaan op te bouwen met zijn gezin. Ik zie erg uit naar het ontmoeten van al mijn collega's daar: 1 Amerikaan, 1 Spanjaard en de rest zijn Syriërs. En de studenten natuurlijk! Allemaal afkomstig uit Syrië. Onze cursus heet "Foundations of Entrepreneurship in post-conflict areas".

Nearly ready to depart tot Turkey. Tomorrow I should be there in the evening!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

Actief sinds 10 Maart 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 3591

Voorgaande reizen:

16 Maart 2014 - 30 December 2014

Winter University SPARK Gaziantep

Landen bezocht: